~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Friday, June 10, 2011

Seminggu lagi. =(

As'Salam to all,

Hari ni tinggal lagi seminggu je akan berpindah tempat kerja. terasa sayu je nak tinggalkan semua di opis ni. ye la my 1st kerja dlm jawatan tetap. dah 2 tahun 6 bulan menyulam suka duka dengan bebudak opis ni. minggu depan 17hb last di sini. 20hb dah memulakan tugasan baru di tempat baru...adakah suasanannya akan sama?

Of Coz la tidak Che Ezaitie oiii... sini dengan sana mana sama. nama pun jabatan lain. orang yang kerja dalam jabatan tu pun lain. so, memang lainlah jawapnya! itu pun tak tahu ke? haiyak!

xpelah...apa2 pun cabaran dekat mana-mana pun ada. kita kena seniasa bersedia menghadapi segalanya. cabaran dengan hidup manusia tak akan pernah berenggang walaupun hanya sekecil zarah. so, we have to prepared our self untuk hadapi semua cabaran ini...chaiyok2...

2 comments:

Afikah Aziz said...

errr che ezaitie akan pindah ke jabatan mane dan dimana...masih di putrajaya ke,skg jabatan mane ye

ezaitie nfib. said...

yezza dear...tuko balik negeri..hehehe..now kt bagunan sebelah KBS..next coming duk kerja dgn penguatkuasa lak..fuh..x tau le nk bygkan mcm ner.. sume nak kena panggil TUAN, PUAN...xde de mak cik, akk, abg yer?