~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Wednesday, June 8, 2011

kenapa Bab 13 je?

As'Salam to all,

sebenarnya tak tau nak coret apa dlm ni...hehehe..kerja de tp tahap kemalasan telah datang dan melaporkan diri kepada beta..hahaha...

by the way, Che Ezaitie telah menjadi sangat panasaran ye para pengunjung. ramai yang Che Ezaitie tengok suka bab 13 Calon Menantu Mak. kenapa eh? bab tu menceritakan kisah Dr. Aiman dan Kak AD kawen. kisah Kak Lin gugur. Kisah orang kalut dengan persiapan kenduri kawen. umm..kenapa korang suker bab 13 eh?

haaaa...dah tau dah. korang suker bab kawen eh? hehehe.. kantoi...ish2...awat x goyak ko kawe...hehehe... nak buat masa Daim dan Dhia kawen babak lagi romantiklah. umm...boleh ke? kawen pun x lagi dah berangan nak babak romantik...apalah Che Ezaitie ni kan?


4 comments:

Sumayyah Nadhirah said...

aduhh mcm tergoda je nk ikut cite tu pulaks....owhh tidak....!!

ezaitie nfib. said...

xmo paksa maya bc tp bc la bc la..hehehe...br je menapak dlm industri ni x xpert lg..

Sumayyah Nadhirah said...

hehhe...xde pakse2 sebenarnye...cume xsanggup nk bc..nnti xsabar nk tunggu next heheh

ezaitie nfib. said...

hehehehe =)