~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Friday, December 17, 2010

Hati yang TERASA

Salam to All,


Hari ini entahlah kenapa cepat benar hati ni terasa. Dari awal pg sampailah bw ke petang. ada je muka2 yg menyampah. Geram sgt2...Dh cube kawal api kemarahan sebaik mungkin dengan bersenyap. Orang kata kalo kite marah kite kena senyap & bertenang. Allhamdullilah berjaya tp makin kite senyap makin banyak pula yang menyakitkan hati. Lepas satu, satu diaorang buat Che Ezaitie sabar je. Malas nak ajak bergaduh. Buang masa. Lebih baik membisu dari bertekak buat telinga orang lain pula sakit dengar Che Ezaitie bersuara.

Apa-apa pun Che Ezaitie redha. Walaupun tadi tahan Empayar Air Mata tak sangka akhirnya gugur juga depan adik Che Ezaitie. Ye le sape x sedih bila asik jadi bahan je dari pagi bw ke petang. Dari start punch in sampailah punch out. Dari start b/fast sampai bw ke lunch.

Ya Allah Ya Tuhan, ampunilah segala dosa-dosaku. perkukuhkanlah imanku, jauhkanlah aku dan ahli keluargaku dari azab api nerakaMU azab seksaan kuburMU dan permudahkanlah kami meniti titian SirotulmustaqimMu untuk menuju ke SyurgaMU yang pasti. Janganlah Engkau pesongkan hati-hati kami dengan segala dugaan yang Engkau berikan. Jadikanlah hati-hati kami tetap teguh kepadaMU, tetap tunduk kepadaMU, tetap tabah deengan rintanganMU. 
Ya Allah Ya Tuhanku, sesungguhnya aku telahpun memaafkan setiap silap & salah mereka kepadaku pada hari ini.
amin......

No comments: