~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Saturday, June 11, 2011

Pindah Memindah kerjanya remeh...

As'Salam to all,

Akhirnya lepas je solat Asar terus mengemas beg baju. dan hasilnya amatlah memberansangkan...
hehehe...berjaya jugak 'mengosongkan' almari baju rumah ni..hehehe...TeRbAiK!!!

nilah hasil yg akan di bw ke tempat baru...



 dulu dlm lubang-lubang ni tempat tersimpannya semua koleksi novel Che Ezaitie n komik Che Ezanie. sekarang dah kosong. semua dah kasi bersih dah. ayat Al-Quran, TV pun semua akan dihangkut ke tempat lain. so secara automatiknya No Tv For A Week, Ok!



 dulu dikawasan ni terletak karpet dan diatasnya ada sebuah meja jepun yang ditaburi oleh batu-batu berwarna warni. Wah! hamik kau. sekali ayat nak puitis kan?



 hehehe..buruknya tempat singgahsana Che Ezaitie. tido atas toto ye la selama seminggu ok?



"Hello, I'm a Mr. Garfield Che Ezaitie. kaki kiri dan tangan kanan saya telah cedera akibat dari hijrah perpindahan Che Ezaitie ni ha. tangan saya putus semasa dalam perjalanan Che Ezaitie melaporkan diri keje di Putrajaya. kaki saya pula tercabut masa perpindahan Che Ezaitie dari rumah sewa dia di P11 ke QTRS P9. adakah saya akan kehilangan anggota saya lagi? Che Ezaitie, sila jawap!"

"Mr. Garfield, Insyallah. Che Ezaitie tak akan mencederakan Mr. Garfield lagi ok? ikhlas ni,"

=)

4 comments:

ShukSRphotoz said...

awk pindah dr putrajaya ke mn cik ezaite..

ezaitie nfib. said...

form here to there,..hehehe..melaka la shuk...

Sumayyah Nadhirah said...

la duduk putrajaya ke?? alamak maya duk sini jugak..tp syg dah nk pindah...

ezaitie nfib. said...

maya dah nak pindah gk ke? hehehe...ha'a selepas 2 tahun 6 bulan 1 hari bertapa di sini..sekrg waktu tapaan telah pun tamat..kuang..kaung...