~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Thursday, January 12, 2012

hAi SeMuA!!!

As'Salam to all,

Lama dah tak mencoret disini. apa Khabar semua? sihat? Kalau korang sihat, Che Ezaitie pun sihat...hehehe.... singgah sini kejap nak tanya khabar semua. sebelum masuk fasa busy melampau sekejap lagi. hehehe...

ada sesiapa yang berpuasa sunat khamis hari ini? Kalau ada, Maghrib nanti kita buka sama-sama ok? terasa macam nak masak juadah yang best dan sedap..nyum...nyum...nyum...Ish! apalah Che Ezaitie ni kan? baru start puasa dah berangan nak masak macam-macam...ish! ish! tak patut. tak patut. 

By The Way, ada sesiapa yang keje gomen x? Kalau ada, Che Ezaitie ucapkan selamat berperang dengan sistem Hrmis utk LNPT 2011 ya? Che Ezaitie pun tgh berperang dengan sistem Hrmis yang giler renyah nak masuk...pening kipala Che Ezaitie...loading dekat setengah jam...ish! ish! merungur pula...tak baik wooo!!!

oklah, now Che Ezaitie nak aminkan doa pagi....ha! terlupa pula, ada sesiapa bukak Ikim.FM pagi tadi? umat Islam digalakkan mengunakan akaun facebook untuk berdakwah dan beramal daripada menjadikan saluran akaun facebook sebagai saluran untuk memaki hamun orang lain. tak baik macam tu...siapalah kita untuk menghukum seseorang itu sedangkan kita juga sama bentuk dan fizikal dengan orang yang kita fitnah, maki hamun dan cerca itu. sama-sama HAMBA ALLAH di muka bumi pinjaman sementara ini. 

No comments: