~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Saturday, July 23, 2011

penatnyer!

As'salam to all,

Che Ezaitie nak minta maaf andai lama dah tak updated blog. now tengah sesuaikan diri dengan suasana kerja yg baru. sini internet terkawal so x dapatlah nak selalu online. bab calon menantu mak pun selalu je pending lama-lama. sorry ye?

and now, relly tiredlah. banyaknya kerja. urat kaki ni dah terasa nak tercabut dah diri lama-lama dekat separuh hari. tapi sesekali penat ok gak kan? tu tanda kita ni kurang bersenam dan bila sesekali kena main turun naik tangga 4 5 kali sehari pun kira ok gak tu.

cerita pasai naik tangga, serius Che Ezaitie cakap yang now naik tangga pun dah penat! nampak sangat kurang  excerise. kena excerise balik ni. baru berat maintance and one more thing, kulit jadi anjal dan cantik berseri..hehehe. now kulit pun dah tak cantik dah. asyik kan makan benda berminyak je. mana tak naik balik minyaknya. 

pada YOU ALL, jangan jadi macam Che Ezaitie ok? kita kena sentiasa rajin-rajinkan diri kita bersenam untuk jadi cantik. bukan cantik untuk tunjuk pada orang tapi jadi cantik untuk kesihatan diri sendiri. 

oklah..jumpa next entry ok? nak sambung menaip bab terbaru Calon Menantu Mak.

2 comments:

Afikah Aziz said...

ehehe xpe2 kalau penat sgt sambung len kali..ape pun calon menantu mak mmg best :)

ezaitie nfib. said...

tq afikah...xpe demi calon menantu mak, akan ku usahakan jua...hehehe...Alhamdullilah dh masuk dh bab 33