~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Tuesday, May 24, 2011

Nak Cuti!

As'Salam to all,


1st Che Ezaitie nak say, sorry sangat berkenaan apa yg dh terjadi dalam p2u untuk captured 23 dan 24 Calon Menantu Mak. Astagfirullah...memang tak perasan langsung terpaste sekali Alahai Sumaiyah captured 2. maaf sangat-sangat ya?


2nd, Che Ezaitie dengan kawan-kawan ex-poli nak pergi bercuti tapi tak tahu la nak berduti ke mana. duk survey segala tempat tapi stay juga tak tahu nak ke mana. bajet kami RM300.00 seorang. kami berempat perempuan. nak bercuti sebab nak mengeratkan ikatan ukhwah n also nak relaxkan tension yang amat. yelah Che Nad fokus study. Che Ana & Che Ila & Che Ezaitie busy koje...ate bile masenye nak cuti? asyikan koje je keme ni. ada sesiapa yang tau tak tempat percutian yg sesuai dengan bajet kami n ada aktiviti yg boleh dibuat tak? kalau ada meh la kongsi dengan Che Ezaitie...dah buntu dah kepala Che Ezaitie nak mencari tempat nak bercuti.

No comments: