~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Tuesday, March 15, 2011

Ingin Lebih Cantik dan Menarik?

Gunakanlah " Pemerah Pipi " anda dengan kosmetik yang bahanya dari rasa malu yang dibuat dari salun iman...

Pakailah " sabun istighfar " yang menghilangkan semua dosa dan kesalahan yang anda lakukan...

Jadikanlah Ghadhdul Bashar (menundukkan pandangan ) sebagai " hiasan mata " anda, nescaya akan semakin bening dan jernih...

Oleskan " lipstick kejujuran " pada bibir anda, nescaya akan semakin manis...

Rawatlah rambut anda dengan " Selendang Islam " yang akan menghilangkan kelumumur pandangan lelaki yang membahayakan...

Hiasilah kedua tangan anda dengan gelang tawaduk dan jari-jari anda dengan cincin ukhwah...

Sebaik-baiknya kalung anda adalah kalung " kesucian "...
bedaklah wajah anda dengan air wudhuk nescaya akan bercahaya di akhirat...


Petikan daripada ruang minda Majalah MIDI bil. 48 1 September 2008

4 comments:

nurafiqah airil said...

ingatkan iklan barang kosmetik tadi. hehe :)

ezaitie nfib. said...

hehehe...nurafiqah minat brg kosmetik ye? hehehe...

nurafiqah airil said...

tak de lah. sebab tajuk tu macam nak promosi barang kosmetik je. :)

ezaitie nfib. said...

hehehe...xpe kecantikan sejati dtg dr hati... bak kata iklan Brand's InnerShine :

"awak tak perlukan saya, rupa awak dah cantik"

hehehe..