~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~



~Selamat Datang ke Laman Che Ezaitie~

Salam kepada semua yang mengikuti ~ Ragam Empunya Blog~ ini. blog ini tercipta adalah untuk meluahkan rasa, mencurahkan idea, memperkembangkan karya dan juga corak coret sebuah rentetan kehidupan...diharapkan segala yang baik dijadikan tauladan yang buruk dijadikan sempadan. sesungguhnya, yang baik itu datangnya dari Allah S.W.T dan yang buruk datangnya dari Che Ezaitie...

TQ kerna ikuti ~ Ragam Empunya Blog ~

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)

Friday, March 18, 2011

Hilangnya Seorang Rakan Sekerja - Puan Mardiah binti Mohamed Yussof

Salam to All,


Hari ni telah diadakan majlis perpisahan rakan sekerja, Puan Mardiah Binti Mohamed Yussof yang akan mencurahkan khidmatnya di bawah KBS cawangan selatan atau lebih tepat di negeri Melaka. perpindahannya meninggalkan seribu satu kenangan. 







Kak Mar ni, Che Ezaitie kenal sejak dari mula-mula lapor diri kementerian kemudian di postingkan di jabatan dan akhirnya ditempatkan di level yang sama kecuali bahagian yang berbeza.

2 tahun 3 bulan kami makan bersama, lepak surau bersama, kongsi suka duka dunia pekerjaan, rakan mengumpat ( hehehe ), rakan berkoir dan rakan yang boleh cerita apa je. very best dapat rakan macam ni merangkap kakak kepada Che Ezaitie.

Che Ezaitie selalu je dengan Kak Mar, pergi kursus pun muka kami berdua. kalo nak merancang kursus tu memang rancang sama-sama. now dia dah tak ada terasa lain pulak. terasa mcm nak gi mana2 pun terasa sunyi. ni nak gi kursus kawalan dokumen dekat PD 2 minggu lagi  pun tak se'xsaytet' mcm masa Kak Mar ada. so sad. dulu gi kursus induksi umum & khusus, modul islam hadhari (bina insan, bina taqwa & tassawur islam), BTN, seminar semua mesti berdua. even gi exam pun sama2. lulus pun sama2. tarikh comfirm pun sama2. susah nak dapat rakan macam ni...;(

Che Ezaitie selalu je kongsi masalah dengan Kak Mar. Kak Mar memang a gud listerning. selalu bagi semangat selalu bagi pendapat selalu bagi sokongan. masa mula2 nak buat novel Calon Menantu Mak, Kak Mar dan Ekin yg memberikan komen sebagai peransang. lepas ni, Kak Mar dah takde dengan siapalah pulak Che Ezaitie nak meluahkan rasa. ;(

kami dulu selalu je kongsi apa2. teringat masa Kak Mar nak kawin 10 bulan lepas. selalu je Kak Mar kongsi persiapan majlis dia. terasa macam Che Ezaitie pulak nak kawen bila x pasal2 bukak website pasai wedding. kira aura nak kawen tu terkena juga pada Che Ezaitielah...hehehe... :)

Tapi nak buat macam mana tu semua rencah kehidupan. lumrah kehidupan. sampai masanya nanti kita akan meninggalkan orang disekeliling kita. tapi tak mengapalah. Che Ezaitie doakan semoga Kak Mar berbahagia bersama suami, Abang Bob dan baby yang bakal lahir bulan 7 nanti. semoga berjaya dengan kerjaya baru. semoga tak lupa kami disini. semoga kita akan terus berhubung. insyallah kalao de rezeki bertemu di Melaka, tegur2lah kita di sini.

gambar - gambar majlis perpisahan Kak Mar, jom layan....



 kiri : bos Kak Mar & kanan : Penasihat Kelab Koir


 Penasihat Kelab Koir menyampaikan hadiah kepada Kak Mar



 bos pulak bagi hadiah 


 barisan bos2 kami


 awek2 kelab Koir


 awek2 bahagian bersama dengan isteri dan anak bos 


 jamuan pun bermula


 awek2 yang sentiasa cun selalu

Kak Mar dgn bos 'kesayangan' dia. hehehe

oklah sampai sini dulu...daaaa

5 comments:

ross said...

ala sedih nyer tgk teha..kembar teha dh dpt tranfer pulak..so teha nk berkepit ngan sapa pasni?

xpe jgn sedih2 yer..

Mat Arep said...

pergh.. siap nukilan perasaan dlm blog lagi.. hehe

ezaitie nfib. said...

kak Ross : x kepit dgn sesiapa pun...lonely la sekrg ni...hehehe...

arep : janji tak buat apa2 provokasi betul tak? heheheh

Anonymous said...

Thanks adik ku syg...terharu seh...jgn risau, akak xkan lupakan korang semua...kalian sumua akan tetap ada dihati akak...Akak dkt tmpt baru ni pun, kdg2 terasa kehilangan korang...korang2 kan mesra alam...hehehe..

ezaitie nfib. said...

alamak? mesra alam? hehehe...biasalah kak...NRE kan kt sebelah...huhuhu